Ştiţi ce documente trebuie sa conţină Dosarul de personal ?
Documente obligatorii
Dovada realizării obligaţiei de informare prevazută la art.17 din Codul muncii
Cerere de angajare
Repartitia AJOFM ( dacă este cazul )
Contractul individual de munca - incheiat, operat in Revisal si transmis catre ITM cu cel mult o zi inainte de inceperea activitatii de catre salariat
Fisa postului
Adeverinta medicala sau Fisa medicala de la cabinet medicina muncii
Curriculum vitae
Copie carte de identitate / pasaport/ buletin
Copii diplome de studiu si acte de calificare
Copie livret militar ( dacă este cazul )
Copie certificat de nastere
Copie certificat de căsătorie
Copie sentinta de divort ( dacă este cazul )
Declaratie pe propria raspundere daca sunt sau nu sunt persoane in intretinere. - insotita de documentele doveditoare - certificate nastere copiii, dovada / adeverinţa de la celălalt părinte conform care sa dovedeasca faptul ca nu beneficiază de deducere, acte identitiate persoane ingrijire
Fişa protectia muncii
Permisul de muncă în cazul cetatenilor straini
Dovada aducerii la cunoştiinta salariatului a continutului C.C.M. şi / sau R.O.I.
Documente opţionale :
Adeverinţa de la angajatorul precedent, care să ateste activitatea prestată la acesta, vechimea în muncă, meserie sau specialitate. Angajatorul are obligaţia de a elibera aceasta adeverinţă potrivit art. 34, alin. 5 din Codul Muncii
Avize, autorizatii, atestari necesare pentru exercitarea meseriei sau a profesiei
Cazierul judiciar
Fisa de evaluare a performantelor profesionale individuale din anul anterior, respectiv recomandare de la angajatorul precedent
Surse : Codul muncii. Varianta PDF o puteţi descărca aici.