logo
Autentificare   

Autentificare clienti

Comunicarea cu Clienţii

 

În cadul oricărei relaţii, o bună comunicare este de o importanţă vitală; cu atât mai mult, comunicarea dintre firma ta şi contabilitate.

Totodată însă, comunicarea cu contabilitatea trebuie şi documentată, pentru a nu apare interpretări greşite ulterioare. De aceea, principala formă de comunicare agreată de către noi este cea scrisă, folosind email-ul.

comunicarea cu clientii
 

 

Modalităţile de comunicare

 

Email

Scrisorile electronice reprezintă principala noastră formă de comunicare. Dorim să primim instrucţiuni din partea dumneavoastră prin email, nu (doar) verbal, astfel încât toate acţiunile noastre să fie documentate.mail

Totodată, email-ul este şi o formă de comunicare politicoasă, întrucât, dacă avem o întrebare referitoare la un document (contract, factură etc), decât să vă deranjăm sunându-vă, mai vine vă scriem o scrisoare, pe care dumneavoastră să o puteţi citi atunci când aveţi disponibilitatea, urmând a ne trimite un răspuns.

Comunicarea prin email permite angajaţilor noştri care se ocupă de firma dumneavoastră să-şi gestioneze munca într-o modalitate mult mai eficientă. Astfel, fiecare îşi va rezerva în fiecare zi o parte din timp pentru a se ocupa de firma dvs; dar, dumneavoastră ne puteţi trimite email-uri la orice oră consideraţi convenabil.

Sarcinile primite prin email pot fi introduse în lista de task-uri "de rezolvat" (to-do bar în Outlook), permiţând astfel evidenţierea lor cu roşu, precum şi specificarea termenului limită pe calendar. Astfel, scriindu-ne pe email, puteţi fi siguri că nu ne "scapă" nici un raport care dumneavoastră îl doriţi, nici un email care necesită răspuns.

Un alt motiv pentru care email-ul este principala formă de comunicare constă în a permite managerilor de la Biroul de Contabilitate să revizuiască toate email-urile trimise de către subalterni, fiind astfel permanent la curent cu evoluţia relaţiei cu fiecare client, identificând astfel, oportunităţile de îmbunătăţire.

 

Mesagerie instantă

mess

În principiu, NU folosim programele de mesagerie instantă (yahoo messenger, google talk, msn messenger, skype), decât în cazuri excepţionale şi pentru scurte conversaţii cu importanţă redusă. Preferăm să nu primim instrucţiuni despre modul de a proceda, sau clarificări ale documentelor în această modalitate...skype

 

Telefonul

Fiecare persoană din cadrul companiei noastre are propriul telefon. Dacă comunicarea prin email nu este suficientă, avem nevoie de lămuriri suplimentare, vă vom suna, pentru a discuta... Oricum, după fiecare discuţie telefonică ce a cuprins tematici importante, veţi primi un scurt rezumat prin email, astfel încât, dacă ceea ce noi am înţeles nu coincide cu ceea ce dvs aţi înţeles în urma convorbirii telefonice, să ne puteţi da de ştire...telefon

 

 

calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit