logo
Autentificare   

Autentificare clienti

Start

 

Pentru Biroul-de-contabilitate.ro, preluarea contabilitatii unui client nou se face in urma unei proceduri care conţine 7 pasi.
       La două luni după preluare se face o evaluare de catre client a utilităţii preluării , client care decide continuarea sau nu.
       În cazul în care clientul nu simte diferenţa faţă de vechiul contabil , îi vom returna banii înapoi.

Este important ca toate etapele să fie analizate şi aprobate cu toată atenţia, pentru că în lipsa unui proces de control riguros proiectul poate eşua cu uşurinţă.

Start
 

 

Procedura de preluare 

 

Pasul 1

  • Sunaţi la 0268-311 356 sau 0740-202 641 pentru a programa o întalnire sau trimiteţi un email la Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. pentru o discuţie preliminară asupra cerinţelor d-stră cu directorul de vânzări a BDC.
  • BDC va remite un Contract de confidentialitate - Non-Disclosure Agreement (NDA)
  • Trimiteţi o copie dupa ultima balanţă analitică sau baza de date WinMENTOR către BDC pentru o analiză preliminară.
 

Pasul 2

  • Programaţi o întâlnire cu directorul de vânzări, managerul de proiect desemnat de BDC, unul din expertii noştri contabili, expertul software în contabilitate şi gestiune pentru o primă discuţie legată de asteptările şi nevoile d-stră.
  • De comun accord, se va stabili tipul contractului agreat de parti LITE, PLUS sau FULL.
  • BDC vă va trimite o ofertă şi un pre-contract după această întâlnire.
  • Clientul va semna pre-contractul său şi îl va trimite semnat scanat sau prin fax.
 

Pasul 3

  • Demararea de catre BDC a creerii unui document Inception Report, document care la sfârşitul etapelor de analiză va fi agreat de părţi şi va fi semnat atât de D-stră cât şi de managerul de proiect.
  • Acest document va cuprinde obiectivele proiectului, criteriile de acceptanţă ale proiectului, organigrama companiei, analiza detailată a companiei, cerinţele de business, prioritatea cerinţelor, analizarea cerinţelor,bugetul proiectului.
  • Analiza proceselor de business de catre specialistii BDC, împreună cu personalul companiei tale şi le vor transmite in cerinţe pentru noua ta contabilitate.
  • Se vor stabili :
    • modul de comunicare între BDC si client ;
    • numărul şi componenţa echipei clientului ;
    • sarcinile fiecarei persoane din fiecare echipă ;
    • activităţile firmei si modul de transpunere a rezultatelor lor in rapoarte;
    • planul de conturi ;
    • modul de facturare ;
    • procesul de salarizare ;
    • detalii privind modul de urmarire a datoriilor si modul de plata a acestora ;
    • detaliile privind procedura de urmarire a creanţelor si modul de incasare a acestora ;
    • etapele procesului de implementare ;
    • Completarea de catre BDC a Inception Report.
     

Pasul 4

  • Stabilirea unei întâlniri pentru semnarea Inception Report de catre părţi si stabilirea datei de începere a implementării propriu-zise.
  • Pregatirea întalnirii cu expertul contabil, specialistul în implementarea la client si contabilul de la BDC.
 

Pasul 5

  • Inceperea lucrului efectiv pentru firma dumneavoastra
 

Pasul 6

    • Introducerea soldurilor iniţiale : conturi, clienţi,furnizori,avansuri ;
    • Introducerea rulajelor anterioare în balanţă ;
    • Introducerea stocurilor initiale : marfa, obiecte de inventar, mijloace fixe ;
    • Primirea accesului 24/7 la serverul www.reporter.Biroul-de-contabilitate.ro ;
    • Primirea accesului online la serverul clientului la Contractul FULL ;
    • Primirea accesului online la serverele BDC in cazul Contractului PLUS ;
    • Corectarea erorilor care apar în balanţa dumneavoastră contabilă ;

Daca este nevoie:

    • Verificarea lunilor anterioare
 

Pasul 7

  • Realizarea închiderilor lunare ;
  • Trimiterea catre client a situaţiei sale financiare ;
  • Implementarea tuturor procedurilor de lucru.
 

 

Interesat ? Doriţi mai multe informaţii ?


Contactează-ne AICI !
calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit