logo
Autentificare   

Autentificare clienti

Asistenţă tehnică

      În urma implementării integrale a sistemului, clienţii pot apela la noi din diverse motive
      

Suntem aici pentru a te AJUTA !

Asistenta
 

Cu ce te putem ajuta ?

  • modificări de legislatie;
  • modificari în structura sau fluxul firmei;
  • solicitarea unor funcţii sau rapoarte suplimentare;
  • incidente hardware, software sau viruşi;
  • instruire suplimentara in cazul schimbarii de personal.

In urma implementarii integrale a sistemului, asistenta tehnică se imparte in doua categorii:

  • ASISTENTA GENERALĂ in utilizarea produsului software WinMentor constand in :
    • instalarea noilor versiuni ;
    • restaurari de date ;
    • configurarea si reconfigurarea constantelor programului ;
    • schimbarea parametrilor de functionare ai programului : gestiuni noi, noi activitati, noi tipuri contabile.
  • ASISTENTA COMPLEMENTARĂ in utilizarea produsului software WinMentor constand in :
    • reinstalari/reconfigurări ale sistemului de operare ;
    • reoptimizari ale sistemului de operare ;
    • depanari sau reconfigurari ale retelei beneficiarului ;
    • verificarea existentei intre diferite dispozitive ( pc, imprimante, scannere,case de marcat, cantare electronice,cititoare card-uri,touch-screen-uri,etc..) ;
    • setări ale modem-uri ;
    • setări ale dispozitivelor de routare ;
    • configurări ale programelor de conectare ;
    • inlocuiri componente computere.

       Exista posibilitatea intretinerii aplicatiei de la distanta, ce permite modificarea si sau corectarea eventualelor erori rezultate din utilizarea necorespunzatoare a sistemului sau schimbarea unor setari la cererea clientului. Interventia de la distanta se realizeaza doar cu acordul clientului. Se aduce la cunostinta clientului cand si in ce scop se face accesul pe serverul acestuia.

 

Avantajele pentru beneficiar :

  • soluţie economicoasă din punct de vedere tehnic, asigurând totodată securitatea datelor;
  • reducerea timpului de aşteptare a beneficiarului pentru remedierea erorilor;
  • reducerea substantială a cheltuielilor cu deplasarea echipei de service.

Interesat ? Vrei să vezi tarifele orientative ?

Le poţi consulta AICI ! 

calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit