logo
Autentificare   

Autentificare clienti

Operator de date

    Operatorul de date va fi in contact permanent, prin Instant Messenger, email, telefon cu personalul BDC : managerul de proiect, expertul-contabil, Expertul in salarizare personal şi HR, Expertul in software de contabilitate şi gestiune.

    În cazul colaborării cu Biroul de Contabilitate, postul de contabil revine unui angajat permanent al Clientului.

Atributiunile operatorului de date in WinMENTOR
  

Ştii care sunt atribuţiunile sale?

Lista serviciilor de contabilitate prestate :

  1. Gestiune
    • Prelucrarea documentelor primare de gestiune :
      • Întretinerea Nomenclatorului de Produse ;
      • Întretinerea Nomenclatorului de Parteneri ;
      • Verificarea rapoartelor de gestiune ;
      • Înregistrarea plăţilor prin caserie catre furnizori ( chitante ) ;
      • Verificarea soldurilor din contabilitate cu cele ale furnizorului ;
      • Înregistrarea/emiterea ofertelor catre clienţi ;
    • Prelucrarea documentelor primare de intrare in gestiune :
      • Înregistrarea ofertelor primite de la furnizori ;
      • Înregistrarea avizelor/facturilor cantitative primite de la furnizori si listare NIR-urilor ;
      • Înregistrarea efectelor de plată ( BO, CEC-uri ) emise către furnizori ;
      • Verificarea soldurilor din contabilitate cu cele ale furnizorului ;
    • Prelucrarea documentelor primare ieşire din gestiune :
      • înregistrarea/emiterea ofertelor catre clienţi ;
      • înregistrarea/emiterea comenzilor primite de la clienti ;
      • înregistrarea/emiterea avizelor de expeditie catre clienţi ;
      • înregistrarea/emiterea facturilor emise catre clienti ;
      • înregistrarea/emiterea facturilor la avize catre clienti ;
      • înregistrarea efectelor de plată ( BO, CEC+uri ) primite de la clienţi ;
      • Trimiterea facturilor si soldurilor catre clienti prin email ;
      • Verificarea soldurilor din contabilitate cu cele ale clientului ;
      • înregistrarea compensărilor ;
      • Generarea rapoartelor zilnice şi monitorizarea clienţilor ;
      • Verificarea soldurilor clienţilor ;
      • Înregistrarea monetarelor ;
      • Înregistrarea Bonurilor de consum
  2. Trezorerie :
    • Înregistrarea plăţilor prin caserie catre furnizori ( chitanţe ) ;
    • Înregistrarea plăţilor prin bancă catre furnizori ( OP ) ;
    • Înregistrarea incasarilor prin caserie de la clienţi ( chitanţe );
    • Înregistrarea încasărilor prin bancă de la clienţi ( OP ) ;
    • Înregistrarea extraselor de cont ;
    • Înregistrarea deconturilor de deplasare ;
    • Înregistrarea depunerilor de numerar în bănci ;
    • Înregistrarea retragerilor de numerar din bănci ;
    • Verificarea corespondentei soldurilor bancare cu cele inscrise in extrasele de cont
  3. Personal :
    • Actualizarea bazei de date cu informaţiile esenţiale despre angajaţi ;
    • Întocmirea foii colective de prezenţă şi transmiterea acesteia catre Expertul în Resurse umane şi salarizare ;
    • Urmărirea avansurilor acordate angajaţilor ;
    • Verificarea primelor si ajutoarelor sociale oferite salariatilor
calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit