logo
Autentificare    Înregistrare

Autentificare clienti

Angajări

             

Suntem în continuă dezvoltare şi căutăm să integrăm în echipa noastră profesionişti dornici să lucreze într-un cadru adecvat. Căutăm personal, atât pentru completarea echipei noastre, cât şi pentru Clienţii noştri.

Punem accent pe profesionalism şi pe încredere, atât între membrii echipei cât şi în relaţia cu Clienţii. De aceea, în permanență căutăm viitori colegi, dornici să ni se alăture!

Angajari BDC
 
  • Alegi unul din posturile deschise;
  • Redactezi emailul conform normelor de corespondență comercială. Dacă este posibil, ne-ar interesa şi o SCRISOARE DE INTENŢIE. Un plus îl au candidații care scriu și corect gramatical!
  • Atașezi la email CV-ul tău, de preferat în format european şi SCRISOAREA DE INTENŢIE.
  • Trimiți emailul și aștepți să fii sunat.
  • Dacă nu ai email poți trimite CV-ul pe fax!
  • Noi verificăm zilnic emailurile primite pentru angajare, așa că dacă în într-o săptămână nu ai primit nici un răspuns poți considera că nu ai fost selectat.
  • Biroul-de-contabilitate.ro consideră că toți candidații au șanse egale, deci nu sunt acceptate alte forme de abordare privind recrutarea!
  • Primul interviu la Biroul-de-contabilitate.ro constă într-o testare pe calculator din mai multe domenii legate de postul scos la concurs (ex. Contabilitate, Salarizare, IT, Limba Română, Limba Engleză). Testarea durează maxim 180 de minute.

Posturi disponibile

 

  • Operator de date WinMENTOR
  • Responsabil contabilitate primara

Descrierea postului :

 

  • Recepţionarea, verificarea şi ordonarea documentelor primare
  • Înregistrarea documentelor primare în winmentor
  • Întocmirea situațiilor, rapoartelor și declarațiilor legale

Cerinte :

 

  • Studii medii economice
  • Experientă anterioară (de preferat)
  • Persoană riguroasă si atentă la detalii
  • Persoană ordonată şi dinamică
  • Foarte bune abilităţi de comunicare profesională şi lucru în echipă
  • Cunoștințe bune de operare PC (MS Office – Word, Excel )
  • Cunoştinţe de limbă de circulaţie internaţională (engleză) (prezintă avantaj)
  • Permis de conducere (prezintă avantaj)

Oferta ( bonusuri, beneficii )

 

  • Posibilitatea de a învăţa. Cursuri şi formare permanentă
  • Mediu de lucru antrenant. Poţi ajunge să lucrezi pentru clienţi cu activităţi total diferite
  • Condiţii excelente de lucru. Tehnologie IT de ultimă oră. La noi aproape totul este electronic!
  • Posibilitatea de a promova în funcţie de performanţe

Descrierea postului :

 

  • Întreținerea relației cu autoritățile statului
  • Preluarea/predarea documentelor de la clienți

Cerinte :

 

  • Studii mediiPreluarea/predarea documentelor de la clienți
  • Permis de conducere. Experientă anterioară (de preferat)
  • Persoană riguroasă si atentă la detalii
  • Persoană ordonată şi dinamică
  • Foarte bune abilităţi de comunicare profesională şi lucru în echipă
  • Cunoștințe bune de operare PC (MS Office – Word, Excel )
  • Cunoştinţe de limbă de circulaţie internaţională (engleză) (prezintă avantaj)

Oferta (bonusuri, beneficii) :

 

  • Posibilitatea de a învăţa. Cursuri şi formare permanentă
  • Mediu de lucru antrenant. Poţi ajunge să lucrezi pentru clienţi cu activităţi total diferite
  • Condiţii excelente de lucru. Tehnologie IT de ultimă oră. La noi aproape totul este electronic!
  • Posibilitatea de a promova în funcţie de performanţe

 

calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit