logo
Autentificare    Înregistrare

Autentificare clienti

Suport live

       In urma implementarii integrale a sistemului, clientii pot apela in continuare la noi din diverse motive:
      

Suport
 

Suntem aici pentru a te AJUTA !

Cu ce te putem ajuta ?

  • Ai nevoie de un sfat şi poate, de o discuţie telefonică şi un mail cu răspunsuri nu iţi poate rezolva problema ?
  • Primeşti un telefon de la Contabilitate că nu mai merge facturarea , iar la firma de service nu răspunde nimeni la telefon…;
  • Nu ştii cum să operezi o factură în WinMENTOR şi nu ai vrea să o laşi pe mâine ?
  • Nu ştii cum să interpretezi o clauză dintr-un contract şi mai ai un minut pînă trebuie să îl semnezi ?
  • Vrei urgent o consultaţie in domeniul legislaţiei muncii şi nu ştii la cine să apelezi ?

       Exista posibilitatea intretinerii aplicatiei de la distanta, ce permite modificarea si sau corectarea eventualelor erori rezultate din utilizarea necorespunzatoare a sistemului sau schimbarea unor setari la cererea clientului. Interventia de la distanta se realizeaza doar cu acordul clientului. Se aduce la cunostinta clientului cand si in ce scop se face accesul pe serverul acestuia.

Nimic mai simplu… Uită de vechile probleme !

 

Toate aceste probleme ale tale sunt acoperite de contractul cu BDC !

Suntem conectaţi la problemele tale de luni pana vineri, de la 8:00 la 17:00.

Şi mai mult decît atîta ! Pentru o problemă foarte urgentă, iţi răspundem la telefon şi dupa ora 17:00 sau sâmbăta !

 

Interesat ? Vrei să vezi tarifele orientative ?

Le poţi consulta AICI ! 

calendar evenimente
CECCAR
ceccar
contract1
contract2
contract3
fac
twit